De service die wij u kunnen bieden houdt niet op bij een passend en professioneel advies bij de verkoop van een auto. We hechten dan ook veel belang aan onze after-sales. Zo kunnen wij dankzij onze eigen werkplaats het onderhoud en reparatie aan uw auto op vakkundige wijze verrichten.
Moderne auto’s hebben een geheugen dat storingen of defecten automatisch registreert, maar registratie is nog geen oplossing. Daarnaast worden nieuwe auto's steeds complexer en worden storingen voor het reguliere autobedrijf steeds lastiger op te lossen. Het uitlezen van de auto via een computer alleen levert niet altijd de oorzaak van de storing op. Naast uitgebreide uitleessoftware beschikt de werkplaats ook over de originele Mercedes uitleesapparatuur.
De meeste automobielen geven tegenwoordig zelf aan wanneer zij voor onderhoud even naar de werkplaats willen. Intelligente elektronica berekent dat aan de hand van onder meer het aantal verreden kilometers en de belasting van de motor. Niet eerder dan nodig en niet vaker dan nodig. Service-intervalmeldingen in het dashboard geven vaak aan wanneer het tijd om een afspraak met ons te maken. U ziet in één oogopslag of het om een olieservice of om een inspectie gaat. Onze werkplaats is aangesloten met Mercedes-Benz en de VAG groep. Hierdoor kunnen wij auto’s met een digitaal service bericht ook registeren. Hierdoor blijft ook uw fabrieksgarantie van toepassing.
Reparatie: Voorkomen is beter dan genezen, daarom wordt bij een inspectie altijd in het fout-geheugen van de boordelektronica gekeken. Elke storing die is opgetreden, ook al was het maar een ogenblik, wordt daar geregistreerd. Onregelmatigheden worden zo direct onderkend, waardoor snel en trefzeker - dus goedkoper - kan worden gerepareerd.
Bij Always Better Cars beschikken we over de kennis en apparatuur om een juiste diagnose te stellen én u daarna weer op weg te helpen.